niedziela, 4 lutego 2018

Moje pierwsze sneakersowe zakupy w 2018 roku! Pierwszy film na YOUTUBE! Converse One Star Golf Le Fleur!

   Witajcie ponownie!!!

   Dzisiejszy post nie będzie tak obszerny jak poprzedni. Chciałbym jedynie podzielić się z Wami dwoma informacjami. Jak już pewnie zauważyliście w tytule, pierwszą z nich będzie mój pierwszy w tym roku "sneakersowy zakup". Drugą zaś, bardzo dla mnie ważną informacją jest start kanału na youtube i premiera pierwszego filmu.
Wybaczcie, ale zacznę od tej drugiej informacji. Wczoraj czyli 3.02.2018 na moim kanale youtube pojawił się krótki filmik. Dlaczego jest to tak ważna rzecz dla mnie? Od dłuższego czasu myślałem o założeniu konta na tej platformie i pokazaniu choć części swojej pasji, tej części której w żaden sposób nie odzwierciedlą zdjęcia czy też posty na blogu.
Jestem osobą dość nieśmiałą, i zawsze gdy stawałem przed statywem nie miałem odwagi wypowiedzieć słowa do kamery. Wiedziałem, że w domu jestem sam, że nikt nie będzie słuchał tego co mam do powiedzenia, a pomimo tego wewnątrz miałem barierę.
Zawsze wydawało mi się to bardzo dziwne. Jak ktoś może mówić do kamery?
Przyszedł i czas na mnie. Doskonałym momentem aby wejść do tej "youtube game" było moje pierwsze LPU. 
Już dawno nie byłem tak podjarany butami, jak w momencie gdy zapukał do mnie kurier z moimi Converse One Star Golf Le Fleur, które przyszły do mnie prosto z Włoch. 
Rozstawiłem statyw, wypiłem melisę (która i tak nie pomogła) i zacząłem nagrywać.
Prób było mnóstwo, zaciąłem się i nie mogłem wydusić z siebie słowa, załamał mi się tak głos jakbym miał się zaraz wylać wiadro łez, zrobiłem się czerwony jakbym miał zaraz eksplodować.
Podczas trzech godzin które spędziłem przed kamerą, wydarzyło się naprawdę wiele.
Były też momenty załamania, mówiłem, że to bezsensu, lecz gdzieś tam w głębi czułem takiego kopa do działania. Jak nie teraz to kiedy? Sneakersy i ta cała kultura streetwear to moja pasja, i chciałbym jakąś część siebie poświęcić, żeby się w niej realizować.
Tak jak już wspomniałem wyżej po 3 godzinach robienia z siebie debila w pustym domu przed kamerą, miałem jakiś materiał z którego można skleić całość.
W tym momencie pojawia się następna przeszkoda, bo nigdy w życiu nie miałem do czynienia z programem do montowania filmów.
Co było dalej? Pewnie się domyślacie.
Film montowałem w iMovie jakieś siedem godzin...
Jak wyszło? Sami się przekonajcie!
Co do pierwszej informacji czyli mojego zakupu, wszystko znajdziecie w moim filmie.

LINK DO FILMU ---> https://youtu.be/fuWISU7rf5I

CONVERSE ONE STAR GOLF LE FLEUR










INSTAGRAM : losiu71



Podobało się? Zostawcie łapkę w górę i suba

Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Też jestem osobą dość nieśmiałą i nawet pozowanie do sesji czasem wprowadzało mnie w zakłopotanie dlatego życzę powodzenia i wytrwałości! Trzymam kciuki, a butki fajne 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na you tube, udany wypad na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na pierwszy raz nieźle Ci poszło :). Podziwiam na przełamanie :)

    OdpowiedzUsuń