wtorek, 16 stycznia 2018

Converse x Golf Le Fleur One Star

   Korzystając z chwili wolnego czasu i tego, że mam pod ręką komputer postanowiłem napisać, krótki post. Post który będzie poświęcony najgorętszej premierze w tym miesiącu (oczywiście dla mnie). Mowa tu o Converse x Golf Le Fleur One Star.
Przeglądając grupki na facebooku poświęcone tematyce streetwear, pojawiło się wiele pytań odnośnie tego jaki będzie retail? Gdzie będzie je można kupić? Będą online?
Po przeprowadzeniu rozmów z polskimi sklepami oraz spędzeniu nocy na wyszukaniu informacji które mogłyby rozwiać wszystkie wątpliwości, śmiało mogę podzielić się z Wami moją wiedzą.
Przejdźmy do sedna sprawy...
   Jak już pewnie widzieliście najnowszy drop będzie bazował na kolorach pastelowych w trzech odcieniach. Dla każdego miłośnika Taylera coś się znajdzie. Do wyboru będziemy mieli trzy kolorystyki : zieloną, niebieską i różową. Ta ostatnia skradła moje serce w chwili kiedy zobaczyłem zdjęcia. Jest to model one star, dlatego nie mogło zabraknąć charakterystycznej gwiazdy na cholewce, lecz jest ona mniejsza niż w klasycznym modelu.
Co sprawia, że są tak wyjątkowym butem? Chyba ten detal którego nie da się przeoczyć.
Oczywiście mówię tu o naszywce w kształcie kwiatka, w ciemniejszym odcieniu niż sama cholewka buta. To nie koniec detali jeśli chodzi o Le Fleur. Największe wrażenie robi podeszwa buta która pozostała w kolorze pomarańczowym, ozdobiona w białe kwiatki.
No dobra to co napisałem wyżej sami możecie dostrzec na zdjęciach które już dawno latają po sieci.
Przejdźmy do konkretów związanych z samą premierą tych jakże przepięknych butów.
Cena w retailu , czyli to co trzeba będzie za nie zapłacić w dniu premiery w sklepie to 100 dolarów, w Polsce cena będzie wynosiła 430-450 . Jak widzicie jest to trochę więcej przyjmując, że obecny kurs $ wynosi około 3,5zł.
W Polsce, Converse x Golf Le Fleur dostaną trzy sklepy, mowa tu o CL20 (Chmielna 20), Run Colors na Piwnej i stacjonarny sklep Converse w galerii Mokotów.
Premiera odbędzie się in store , i nie mamy na co liczyć, że pojawią się online (chyba, że jakieś pojedyncze rozmiary które nie zostaną sprzedane podczas eventu).
Nie mieszkasz w Warszawie i nie będzie Cię w tym tygodniu tam? Nie masz co się łamać są inne wyjścia z tej sytuacji. Jednym z nich jest załatwienie sobie proxy od osoby która mieszka w Warszawie, drugim jest kupno w reselleru (lecz tą opcję odradzam, bo ceny napewno skoczą bardzo wysoko), trzecim wariantem jest zakup na zagranicznych stronkach. Płacąc za wysyłkę z Holandii czy Niemiec wyjdzie cię niewiele więcej niż polski retail.
Gdzie szukać? Napewno na oficjalnej stronie converse, End, Size?, Overkill, JD, Offspring oraz Patta.
Co do samej premiery, przewidziana jest na najbliższy czwartek czyli 18.01.18r.

Jeśli chodzi o mnie to napewno będę starał się kupić różowe CW, ale mam zamiar posiadać w swojej kolekcji wszystkie trzy kolory.

POWODZENIA!









Aaa byłbym zapomniał, jeśli uda Ci się kupić którąś kolorystykę w rozmiarze 43 to chętnie odkupię.

2 komentarze:

  1. Najbardziej podobają mi się niebieskie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 29 yr old VP Sales Murry Aldred, hailing from McBride enjoys watching movies like Demons 2 (Dèmoni 2... l'incubo ritorna) and Surfing. Took a trip to Archaeological Site of Cyrene and drives a McLaren F1 GTR Longtail. sprawdz moje kompetencje

    OdpowiedzUsuń