sobota, 28 stycznia 2017

Kanye West i dwie premiery Yeezy V2 już w lutym!

   Zapiszę dzisiejszą datę chyba w notatniku. Po tak długiej przerwie od pisania nadszedł ten dzień.
Dzień w którym znalazłem odrobinę wolnego czasu, żeby usiąść przed monitorem komputera i napisać kilka zdań. Zawsze presja jest wielka, ale są też priorytety.
Od poprzedniego wpisu minęło naprawdę dużo czasu. Od tamtego momentu na scenie streetwearowej działo się bardzo dużo. Od kilku naprawdę godnych polecenia premier butów do wspaniałej kolekcji LV x Supreme (o tym może osobny post).
Do mojej skromnej sneakersowej szafy wpadło kilka nowych par. Będę chciał się z wami podzielić jakimiś outfitami, recenzjami, ale muszę znaleźć taki dzień gdzie będę wolny od rana do wieczora żeby zrobić kilka zdjęć.
Jeśli interesuje cię co znalazło się w mojej kolekcji zapraszam na mojego IG losiu71 gdzie staram się na bieżąco wrzucać "lpu".
Dość już tego użalania (obiecuję poprawę) bo za chwilę na rynek wlatują, nie jedna a DWIE naprawdę mocne parki! Kto wie o czym mowa? Jeśli śledzisz portale o tematyce streetwear czy sneakers to dobrze wiesz, że Adidas wraz z człowiekiem na którego jest teraz wielkie BUM pod względem hype wypuszczają w jednym miesiącu dwie kolorystyki Yeezy V2!
Tak to już za chwilę bo w lutym będziemy stać w wirtualnej kolejce na adidas.com po v2 core black/core black-solar red i v2 zebra.

   Yeezy 350 v2 Core Black/Core Black-Solar Red lub jak ktoś woli Bred. 
Naprawdę prosty, czarny but, z czerwonym napisem SPLY-350. Czym różni się od poprzednika?
A tym, że został pozbawiony smugi, która według mnie dawała uroku temu modelowi.
Jednak to nie wszystkie zmiany które można dostrzec. Adidas i West wzbogacili je w "pętelkę" z tyłu buta co według mnie jest na wielki plus! Cholewka wykonana z Primeknit
Premiera już 11 lutego 2017r . Szykuj 220$ bo tyle wynosi ich cena.







   

   Już dwa tygodnie później dostajemy kolejną kolorystykę Yeezy 350 V2. Kolorystykę na którą czekałem z niecierpliwością! Gdy zobaczyłem gdzieś w necie pierwsze zdjęcia, z moich ust wyłoniło się "WOW TO JEST TO!" Mowa tu o niczym innym jak o 350 V2 ZEBRA!
Jak dla mnie najlepsza ze wszystkich wcześniejszych wersji!
Tak jak przy  Core Black/Core Black-Solar Red zastosowano tu pętelkę na tyle buta a dodatkowo zwiększono kołnierz. 
Dlaczego zebra? Biało-czarny wzór który możemy zobaczyć przypomina to zwierzę . 
Całość kończy kropką nad i czerwony napis SPLY -350 na bocznym panelu, który w nadzwyczajny sposób pasuje tu w 100%
Data premiery już zapisana w moim kalendarzu, powiadomienia na telefonie włączone.
25.02.2017r dzień w którym ja i moi znajomi będziemy siedzieć bez śniadania przed ekranem komputera, wpatrując się w ikonkę ładowania na adidas.com żeby zdobyć buty z mojej listy "Must Have"
Cena? Standardowo 220$ czyli 899zł.




 
 


 

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w polowaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow bardzo oryginalne buty. Z pewnością będziesz się w nich wyróżniać z tłumu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Te buty są mistrzowskie!
    Mam podobne tylko całe różowe i są w dodatku bardzo wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoo :) nie widziałam wcześniej tego modelu :) bardzo fajnie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Biało-czarny wzór o wiele lepszyczarne moim zdaniem niestety nieciekawe ale jak wiadomo jest to rzecz gustu ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń